Otázky a odpovědi
FAQ
Máte dotazy související s nabídkou našeho obchodu 24nasnabytek? Než se obrátíte na naši kancelář zákaznických služeb, srdečně vás zveme do sekce Otázky a odpovědi (FAQ). Shromáždili jsme nejčastější dotazy našich klientů – týkající se jak našich produktů, tak organizačních, dopravních a formálních záležitostí.
Jak si mohu objednat zboží?
Objednávku lze provést několika způsoby: přidáním produktů do košíku v internetovém obchodě 24nasnabytek nebo e-mailem. Pamatujte, že zadáním objednávky online získáte přístup k panelu, kde budete moci sledovat stav objednávky.
Potřebuji účet v obchodě, abych mohl zadat objednávku?
Ne, účet není vyžadován. Objednávku můžete zadat i bez zřízeného účtu v obchodě. V tomto případě bude objednávka zadaná bez registrace účtu zpracována stejným způsobem jako objednávka registrovaného zákazníka. Bez registrace však nezískáte přístup k několika několika možnostem určeným registrovaným zákazníkům, např. neuvidíte historii svých nákupů v obchodě 24nasnabytek.
Jaké jsou náklady na dopravu
Každou objednávku v našem internetovém obchodě doručíme zdarma.Doprava zdarma bude potvrzena při objednávce ve třetím kroku "Dodání a platba".
Bude možné údaje na faktuře později upravit?
Údaje na faktuře lze měnit, dokud objednávka nezíská stav "Odesláno".
Jak se řeší reklamace čalouněného nabytku?
Každá stížnost je řešena individuálně. Způsob realizace stížnosti závisí mimo jiné na výši škody.
Je možné změnit potahovou látku použitou v nabytku?
To není možné u všech kusů nábytku. V případě jakýchkoli změn souvisejících se změnou materiálů v nábytku z nabídky 24nasnabytek doporučujeme kontaktovat e-mailem zákaznický servis.
Je možné změnit rozměry nábytku?
Rozměry nábytku neměníme.
Mohu zaplatit na dobírku?
Nabízíme různé formy platby. Jednou z nich je platba na dobírku, tedy při vyzvednutí objednaného nábytku.
Jak dlouhá je záruční doba?
Na veškerý nábytek z nabídky 24nasnabytek se vztahuje záruka v délce minimálně 24 měsíců.
Co mám udělat, když chci změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Svou objednávku můžete změnit nebo zrušit tak, že nás budete kontaktovat e-mailem.
Kam podat stížnost?
Reklamaci zasílejte nejlépe na e-mailovou adresu: info@24nasnabytek.cz. Důležité je, aby podání reklamace/stížnosti obsahovalo podrobný popis poškození a fotografie odhalených závad.
Co dělat pro uplatnění reklamace zakoupeného nabytku?
Stížnost je nejlepší zaslat na následující e-mailovou adresu: info@24nasnabytek.cz. Nezapomeňte, že reklamace by měla obsahovat podrobný popis poškození produktu a podrobné fotografie závad popsaných v reklamaci.
Mohu nábytek vrátit, pokud nesplňuje mé očekávání?
Ano, v souladu se zákonem ze dne 30. května 2014 můžete do 14 dnů od data přijetí objednávky vrátit výrobek zakoupený v internetovém obchodě bez udání důvodu. Toto zboží však nesmí nést stopy používání, nesmí být poškozeno nebo zničeno. Výrobek musí být v původním obalu s veškerým obsahem. Podrobnosti naleznete v záložce "Odstoupení od smlouvy".
Jak probíhá vyřízení vrácení peněz za vrácené zboží?
Peníze jsou vráceny na zadané číslo bankovního účtu, a to ve formě hotovosti zpět nebo na zůstatek, z něhož budete moci zaplatit další objednávku zadanou v naším e-shopu 24nasnabytek.
Jaká je doba vyřízení objednávky?
Ihned po zadání Vaší objednávky zahájíme proces její implementace do systému našeho internetového obchodu. Na Vaši emailovou adresu vám budou průběžně zasílány informace o stavu Vaší objednávky. Doba realizace objednávky = čas dokončení objednávky + doba dodání.
Jak zjistit, v jaké fázi se nachází moje objednávka?
Stav své objednávky můžete zkontrolovat v záložce "Zkontrolovat stav objednávky" na tomto odkazu.
Bude mě kurýr kontaktovat před doručením zásilky?
Bez ohledu na zvolenou formu dodání vás naš e-shop www.24nasnabytek.cz vždy kontaktovat ohledně termínu doručení. V případě větších zásilek, např. kuchyňského nábytku, postelí, matrací, skříní apod., vás bude přepravní společnost kontaktovat 1-2 dny před plánovaným doručením. V případě přepravy DPD obdržíte číslo pro sledování zásilky, které vám umožní sledovat váš balíček.
Je možné doručit objednávku v předem zvoleném termínu?
Bohužel to není možné.
Mohu si zboží vyzvednout osobně?
Vzhledem k tomu, že jsme internetový obchod a na jiném místě máme kancelář a jinde sklady, to bohužel není možné
Jak vypadá dodání nábytku?
Kurýři, kteří spolupracují s naším internetovým obchodem v rozsahu dodávky, doručí ke dveřím bytu pouze malé balíky. Velké zásilky jsou doručovány k prvním dveřím budovy.
Jaká je doba vyřízení reklamace?
Vše záleží na tom, jaký kus nábytku a jaká položka byla inzerována. V našem internetovém obchodě vynakládáme maximální úsilí na to, aby reklamace byly vyřízeny co nejdříve, ale v mnoha případech je doba vyřízení závislá na dalších stranách.
Jaké jsou nejlepší matrace na spaní?
Matrace na spaní by měla být určitě delší než osoba, která na ní spí, alespoň o 20 cm na délku. Matrace by měla mít přiměřenou velikost pro váhu osoby, která na ní spí.
Jaká je standardní hloubka šatní skříně?
Standardní hloubka šatní skříně se pohybuje mezi 55 a 60 cm, což umožňuje volné umístění věšáku uvnitř skříně.
Jaká by měla být šířka postele pro jednu osobu?
Šířka postele mezi 80 a 90 cm zajistí pohodlný spánek pro 1 osobu.
Je pěnová matrace zdravá?
Pěnová výplň matrace je antialergická a antibakteriální. Díky tomu jsou pěnové matrace zdravé pro naše tělo a vyplatí se na takové matraci spát.
Jak změnit vzhled obývací stěny?
Vzhled obývací stěny můžete snadno změnit. Stačí čela dvířek oblepit speciální tapetou nebo si jednoduše objednat nová čela ze sortimentu 24nasnabytek.