Uložit do nákupního seznamu
Vytvořte nový nákupní seznam

Ochrana osobních údajů a politika souborů cookies

  1. Správce a definice
    1. Správce osobních údajů Zákazníků / Uživatelů Internetového obchodu, nazývaný též Prodávající je společnost: NaszeMeble Łukasz Kurzawa se sídlem v Polsku, Parkowa 8/3, 98-420 Sokolniki, telefon: +48 510 73 83 83, DIČ: PL9970148736, IČ: 365318021, která poskytuje elektronické služby a uchovává a přistupuje k informacím na zařízeních Uživatele.
    2. Správce údajů můžete kontaktovat:
      1. na korespondenční adrese: Parkowa 8 lok. 3, 98-420 Sokolniki;
      2. na e-mailové adrese: info@24nasnabytek.cz
    3. Uživatel - znamená subjekt, pro který lze v souladu s Nařízeními a právními předpisy poskytovat služby elektronicky nebo se kterým lze uzavřít Smlouvu o poskytování elektronických služeb.
    4. Zákazník - fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, fyzická osoba, která je Spotřebitelem, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, která uzavře s Prodávajícím Smlouvu o prodeji na dálku.
    5. Internetový obchod – webová stránka provozovaná Prodávajícím, dostupná na následujících elektronických adresách (webových stránkách): www.24nasnabytek.cz, prostřednictvím které může Zákazník / Uživatel získat informace o Zboží a jeho dostupnosti a zakoupit Zboží nebo objednat službu.
    6. Newsletter - informace v souladu s právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen nazývaným jako „GDPR“).
    7. Účet - soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v ICT systému Prodávajícího o daném Zákazníkovi/Uživateli, jakož i jím zadaných objednávkách a uzavřených smlouvách, s jejichž využitím může Zákazník/Uživatel zadávat objednávky a uzavírat smlouvy.
    8. GDPR - Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/ 46 / EC (obecné nařízení o ochraně údajů).
  2. Účely, právní základy a doba zpracování osobních údajů
    1. Za účelem implementace smlouvy o prodeji na dálku Prodávající zpracovává:
      1. informace o zařízení Uživatele pro zajištění správného fungování služeb: IP adresa počítače, informace obsažené v cookies nebo jiných podobných technologiích, údaje o relaci, údaje o webovém prohlížeči, údaje o zařízení, údaje o aktivitě na Webu, včetně jednotlivých podstránek;
      2. informace o geolokaci, pokud Uživatel souhlasil s přístupem poskytovatele služby ke geolokaci. Geolokační informace se používají k tomu, abychom vám mohli nabídnout více přizpůsobené nabídky produktů a služeb;
      3. Osobní údaje uživatelů: jméno, příjmení, adresa sídla, korespondenční adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo, daňové identifikační číslo, číslo bankovního účtu nebo další osobní údaje, jejichž poskytnutí je nezbytné pro dokončení nákupu, a které Správce vyžaduje v nákupním procesu.
    2. Tyto informace neobsahují údaje o identitě Uživatelů, ale v kombinaci s dalšími informacemi mohou představovat osobní údaje, a proto je Správce pokrývá plnou ochranou dle GDPR..
    3. Tyto údaje jsou zpracovávány v souladu s s ustanoveními obecného Nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), za účelem poskytování služby, tedy smlouvy o poskytování elektronických služeb, v souvislosti se souhlasem s používáním některých cookies nebo jiných obdobných technologií, vyjádřeným příslušným nastavením webového prohlížeče v souladu se zákonem o telekomunikacích nebo v souvislosti se souhlasem s geolokací. Údaje jsou zpracovávány, dokud Zákazník / Uživatel neukončí používání Internetového obchodu.
    4. Správce se zavazuje učinit veškerá opatření vyžadovaná dle čl. 32 GDPR, tj. s přihlédnutím ke stavu technických znalostí, nákladům na implementaci a povaze, rozsahu a účelům zpracování, jakož i k riziku porušení práv nebo svobod fyzických osob s různou pravděpodobností a závažností, zavádí Správce vhodné technická a organizační opatření k zajištění úrovně bezpečnosti odpovídající tomuto riziku.
  3. Marketingové aktivity správce
    1. Na webových stránkách Internetového obchodu může Správce údajů zveřejňovat marketingové informace o svých produktech nebo službách. Zobrazování tohoto obsahu provádí Správce údajů v souladu s čl. 6 (1) (a) f GDPR, tedy v souladu s oprávněným zájmem Správce údajů spočívajícím ve zveřejnění obsahu souvisejícího s poskytovanými službami a obsahem propagačních kampaní, na kterých se Správce údajů podílí. Toto jednání zároveň neporušuje práva a svobody Zákazníků/Uživatelů, Zákazníci/Uživatelé očekávají, že obdrží obsah podobného obsahu, a dokonce to očekávají nebo je to jejich přímý účel návštěvy webu/stránek Internetového obchodu .
  4. Příjemci uživatelských dat
    1. Správce údajů zpřístupňuje osobní údaje uživatelů pouze zpracovatelským subjektům na základě uzavřených smluv o pověření zpracováním osobních údajů za účelem poskytování služeb správci údajů, např. hosting a obsluha webových stránek, IT služby, marketingové a PR služby.
  5. Zasílání osobních údajů do třetích zemí
    1. Osobní údaje nebudou zpracovávány ve třetích zemích.
  6. Práva subjektů údajů
    1. Každý subjekt údajů má právo:
      1. na přístup (článek 15 GDPR) – získání potvrzení od Správce údajů, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány. Jsou-li údaje o osobě zpracovávány, má k nim přístup a získat tyto informace: o účelech zpracování, kategoriích osobních údajů, příjemcích nebo kategoriích příjemců, kterým byly nebo budou údaje zpřístupněny, o době o uložení údajů nebo kritériích pro jejich určení, o právu požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování osobních údajů z důvodu subjektu údajů a vznést námitku proti tomuto zpracování;
      2. získat kopii údajů (čl. 15 odst. 3 GDPR) - získat kopii subjektu údajů, které jsou předmětem zpracování, přičemž první kopie je zdarma a za další kopie může správce údajů účtovat poplatek přiměřený poplatek vyplývající z administrativních nákladů;
      3. pro opravu (článek 16 GDPR) - žádost o opravu nesprávných osobních údajů, které se jí týkají, nebo doplnění neúplných údajů;
      4. na výmaz údajů (článek 17 GDPR) - žádá o výmaz svých osobních údajů, pokud správce údajů již nemá právní základ pro jejich zpracování nebo údaje již nejsou potřebné pro účely zpracování;
      5. k omezení zpracování (čl. 18 GDPR) - žádosti o omezení zpracování osobních údajů, kdy:
        1. subjekt údajů zpochybňuje správnost osobních údajů - po dobu umožňující správci údajů zkontrolovat správnost těchto údajů,
        2. zpracování je protiprávní a subjekt údajů nesouhlasí s jejich odstraněním a žádá o omezení jejich použití,
        3. Správce údajů již tyto údaje nepotřebuje, ale potřebuje je subjekt údajů ke stanovení, uplatnění nebo obhajobě nároků,
        4. subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování – do ověření, zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů;
      6. předat údaje (článek 20 GDPR) - obdržet osobní údaje, které se jich týkají, ve strukturovaném, běžně používaném strojově čitelném formátu, které poskytl Správci údajů, a požadovat zaslání těchto údajů jinému Správci, pokud údaje jsou zpracovávány na základě souhlasu subjektu údajů nebo smlouvy s ním uzavřené a jsou-li údaje zpracovávány automatizovaným způsobem;
      7. vznést námitku (článek 21 GDPR) - vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů pro legitimní účely správce, z důvodů souvisejících s jeho konkrétní situací, včetně profilování. Poté správce posoudí existenci platných, oprávněných důvodů pro zpracování, převažujících zájmů, práv a svobod subjektů údajů nebo důvodů pro stanovení, šetření nebo obhajobu nároků. Pokud jsou podle posouzení zájmy subjektu údajů důležitější než zájmy správce, bude správce povinen ukončit zpracování údajů pro tyto účely.;
      8. odvolat souhlas kdykoli a bez udání důvodu, avšak zpracování osobních údajů provedené před odvoláním souhlasu bude i nadále zákonné. Odvolání souhlasu bude mít za následek, že Správce přestane zpracovávat osobní údaje pro účel, pro který byl souhlas udělen.
    2. Pro uplatnění výše uvedených práv by měl subjekt údajů kontaktovat Správce údajů na uvedené kontaktní údaje a informovat jej o tom, jaké právo a v jakém rozsahu chce uplatnit..
  7. Předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů
    1. Subjekt údajů má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů,
    2. dopisem: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7;
    3. prostřednictvím elektronické schránky dostupné na adrese: https://www.uoou.cz/vismo/o_utvar.asp?id_u=10;
  8. Pověřenec osobních údajů
    1. Subjekt údajů se může v každém případě také obrátit přímo na pověřence pro ochranu osobních údajů Správce e-mailem nebo písemně na adresu Správce údajů uvedenou v části 1 bod 2 těchto Zásad ochrany osobních údajů a souborů cookie..
  9. Změny Zásad ochrany osobních údajů
    1. Zásady ochrany osobních údajů a cookies mohou být doplňovány nebo aktualizovány v souladu s aktuálními potřebami Správce za účelem poskytování aktuálních a spolehlivých informací Klientům / Uživatelům.
  10. Cookies
    1. Internetový obchod plní funkce získávání informací o zákaznících, uživatelích a jejich chování následujícím způsobem:
      1. informacemi zadávanými dobrovolně do formulářů pro účely vyplývající z funkce konkrétního formuláře;
      2. ukládáním souborů cookie v koncových zařízeních (tzv. „cookies“);
      3. shromažďováním protokolů webového serveru provozovatelem hostingu Internetového obchodu (nezbytné pro správný provoz webu).
    2. Cookies jsou IT data, zejména textové soubory, které jsou uloženy na koncovém zařízení Zákazníka / Uživatele a jsou určeny pro používání webových stránek Internetového obchodu. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, ze které pocházejí, dobu uložení na koncovém zařízení a unikátní číslo
    3. Internetový obchod používá cookies pouze po předchozím souhlasu v této souvislosti Zákazníka / Uživatele obchodu. Souhlas s používáním všech cookies Internetovým obchodem probíhá kliknutím na tlačítko: „Zavřít“ při zobrazení zprávy o používání cookies Internetovým obchodem nebo zavřením této zprávy.
    4. Pokud Zákazník / Uživatel Internetového obchodu nesouhlasí s používáním cookies Internetovým obchodem, může využít možnosti: „Nesouhlasím“, dostupné rovněž ve zprávě o používání cookies Internetovým obchodem. Ukládat nebo měnit nastavení webového prohlížeče, který právě používá (to však může způsobit nefunkčnost webu Internetového obchodu).
    5. Chcete-li spravovat nastavení souborů cookie, vyberte webový prohlížeč / systém ze seznamu a postupujte podle pokynů: Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera, Android, Safari (iOS), Windows Phone.
    6. základem pro zpracování osobních údajů z cookies jsou oprávněné zájmy Správce údajů spočívající v poskytování kvalitních služeb, zajištění bezpečnosti služeb.
    7. Internetový obchod používá dva základní typy souborů cookie: soubory cookie relace a trvalé soubory cookie. Soubory cookie relace jsou dočasné soubory, které se ukládají na koncovém zařízení Uživatele až do odhlášení, opuštění Internetového obchodu nebo vypnutí softwaru (webového prohlížeče). „Trvalé“ cookies jsou uloženy v koncovém zařízení Klienta / Uživatele po dobu uvedenou v parametrech cookies nebo do doby, než jsou Klientem / Uživatelem smazány.
    8. cookie se používají pro následující účely::
      1. vytváření statistik, které pomáhají porozumět tomu, jak zákazníci / uživatelé internetového obchodu používají webové stránky, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah;
      2. udržování relace Zákazník / Uživatel (po přihlášení), díky které Klient / Uživatel nemusí znovu zadávat přihlašovací jméno a heslo na každé podstránce Internetového obchodu;
      3. definování profilu zákazníka/uživatele za účelem zobrazení doporučení produktů a spárovaných materiálů v reklamních sítích, zejména v síti Google.
    9. pro prohlížení webových stránek (webový prohlížeč) zpravidla standardně umožňuje ukládání cookies na koncovém zařízení Klienta / Uživatele. Klienti / uživatelé mohou v tomto ohledu změnit nastavení. Webový prohlížeč umožňuje smazat soubory cookie. Je také možné automaticky blokovat soubory cookie.
    10. Omezení používání souborů cookie může ovlivnit některé funkce dostupné na webových stránkách Internetového obchodu.
    11. Cookies umístěné na koncovém zařízení Klienta / Uživatele a mohou být využívány i inzerenty a partnery Internetového obchodu spolupracujícími s Internetovým obchodem.
    12. Soubory cookie může síť Google používat k zobrazování reklam přizpůsobených způsobu, jakým Zákazník / Uživatel používá Internetový obchod. Za tímto účelem mohou uchovávat informace o navigační cestě uživatele nebo době strávené na dané stránce: https://policies.google.com/technologies/partner-sites
    13. Doporučujeme, aby si Klient / Uživatel přečetl zásady ochrany soukromí těchto společností, aby se dozvěděl o pravidlech používání cookies používaných ve statistikách: Zásady ochrany osobních údajů Google Analytics.
    14. Pokud jde o informace o preferencích Klienta / Uživatele shromážděné reklamní sítí Google, Klient / Uživatel může prohlížet a upravovat informace vyplývající z cookies pomocí nástroje: https://www.google.com/ads/preferences /
    15. Na webových stránkách Internetového obchodu jsou pluginy, které mohou přenášet data Zákazníků/Uživatelů Správcům jako např.: Facebook, Google, Instagram, LinkedIn, YouTube, Salesmanago, Gemius
    16. Za účelem správné implementace Smlouvy o prodeji na dálku může Správce údajů zpřístupnit údaje Zákazníků / Uživatelů kurýrním subjektům. Aktuálně dostupné způsoby doručení v online obchodě jsou dostupné na: https://24nasnabytek.cz/cz-delivery.html
    17. Za účelem správné implementace Smlouvy o prodeji na dálku může Správce zpřístupnit údaje Zákazníků / Uživatelů online platebním systémům. Aktuálně dostupné způsoby platby formou plateb předem v internetovém obchodě jsou dostupné na: https://24nasnabytek.cz/cz-payments.html
  11. Newsletter
    1. Zákazník může souhlasit se zasíláním obchodních informací elektronickými prostředky výběrem příslušné možnosti v registračním formuláři nebo později v příslušné záložce. V případě udělení takového souhlasu obdrží Zákazník / Uživatel informace (Newsletter) Internetového obchodu, jakož i další obchodní informace zasílané Prodávajícím na jím poskytnutou e-mailovou adresu.
    2. Zákazník se může kdykoli odhlásit z odběru newsletteru sám, zaškrtnutím příslušného políčka na stránce svého účtu nebo prostřednictvím formuláře https://24naszemeble.pl/newsletter.php kliknutím na příslušný odkaz v obsahu každého newsletteru nebo prostřednictvím kanceláří zákaznických služeb.
  12. Účet
    1. Zákazník/Uživatel nesmí v Internetovém obchodě zveřejňovat nebo poskytovat Prodávajícímu jakýkoli obsah, včetně názorů a jiných nezákonných údajů.
    2. Zákazník / Uživatel získá přístup k Účtu po registraci.
    3. Zákazník / uživatel v rámci registrace uvede typ účtu nebo pohlaví, jméno, příjmení, název firmy, daňové identifikační číslo, údaje pro vystavení prodejního dokladu, přepravní údaje, e-mailovou adresu a zvolí si heslo. Zákazník / uživatel zajišťuje, že údaje, které uvedl v registračním formuláři, jsou pravdivé. Registrace vyžaduje pečlivé přečtení Pravidel a označení na registračním formuláři, že Zákazník / Uživatel si Pravidla přečetl a plně přijímá všechna jejich ustanovení.
    4. Okamžikem udělení přístupu Zákazníka / Uživatele k Účtu je mezi Prodávajícím a Zákazníkem uzavřena smlouva o poskytování elektronických služeb souvisejících s Účtem na dobu neurčitou. Spotřebitel může od této smlouvy odstoupit za podmínek stanovených v Pravidlech
    5. Registrace Účtu na jedné ze stránek Internetového obchodu znamená zároveň registraci umožňující přístup na další stránky, kde je Internetový obchod dostupný.
    6. Zákazník / Uživatel může smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli s okamžitou účinností vypovědět, a to tak, že o tom Prodávajícího informuje e-mailem nebo písemně na adresu Správce údajů, uvedenou v odst. 1 bodu 2 těchto zásad ochrany osobních údajů. a Zásady používání souborů cookie.
    7. Prodávající má právo ukončit smlouvu o poskytování služeb souvisejících s Účtem v případě ukončení poskytování nebo převodu služby Internetového obchodu na třetí osobu, porušení zákona nebo ustanovení Řádu ze strany Zákazník / Uživatel, a v případě nečinnosti Zákazníka / Uživatele po dobu 6 měsíců. Smlouva je vypovězena se sedmidenní výpovědní lhůtou. Prodávající může stanovit, že k opětovné registraci Účtu bude vyžadován souhlas Prodávajícího.
pixelpixel