Uložit do nákupního seznamu
Vytvořte nový nákupní seznam

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU www.24nášnábytek.cz

§ 1. Definice
Termíny používané v obchodních podmínkách e-shopů www.24nášnábytek.cz znamenají:

  1. Tyto obchodní podmínky se vztahují na uzavření kupních smluv a na učinění objednávek na dodání zboží (dále též jen „zboží“) prostřednictvím internetového obchodu společnosti NaszeMeble Łukasz Kurzawa, IČ: 365318021, DIČ: PL9970148736 se sídlem v Polsku, ul. Parkowa 8/3, 98-420 Sokolniki,  zapsané v Centrální Evidence a Informace o Obchodní Činnosti (dále též jen „Prodávající“). Tento Řád, upřesňující pravidla pro uzavírání kupních smluv na dálku prostřednictvím internetového obchodu, pravidla pro plnění těchto smluv, práva a povinnosti smluvních stran Smlouvy o prodeji na dálku a pravidla pro reklamační řízení. V rozsahu služeb poskytovaných elektronicky jsou Řádem předpisy uvedené v čl. 8 zákona o poskytování elektronických služeb.
  2. Zákazník - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, jejíž konkrétní ustanovení přiznávají právní způsobilost, která zadává Objednávku distančním způsobem v Internetovém obchodě;
  3. Spotřebitel - v souladu s čl. § 22 [1] občanského zákoníku se rozumí fyzická osoba, která s podnikatelem provádí právní úkon, který není přímo spojen s jeho podnikatelskou nebo profesní činností;
  4. Příjemce služby - fyzická osoba podnikající v OSVČ, způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům; - používání nebo úmysl používat elektronickou službu;
  5. Prodejce:
    NaszeMeble Łukasz Kurzawa,
    tel. +48 510738383,
    E-mail: info@24nasnabytek.cz,
    DIČ PL9970148736,
    IČ 365318021.
  6. Adresa sídla firmy:
    Polsko
    Parkowa 8 lok. 3,
    98-420 Sokolniki.
  7. Internetový obchod (Obchod) – webová stránka dostupná na adrese www.24nášnábytek.cz, prostřednictvím které může Zákazník zejména prohlédnout naši nabídku a zadávat Objednávky;
  8. Kupní smlouva - smlouva o prodeji zboží ve smyslu občanského zákoníku uzavřená mezi 24nášnábytek.cz a Zákazníkem, uzavřená prostřednictvím webových stránek Obchodu;
  9. Zboží – produkty nabízené k prodeji v Internetovém obchodě;
  10. Zásady zpracování osobních údajů a souborů cookies - dokument stanovující podrobná pravidla pro zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a souborů cookie jsou přílohou 3 obchodních podmínek a jsou k dispozici na adrese https://24nasnabytek.cz/cze-privacy-and-cookie-notice.html.
  11. Trvalé úložiště dat (trvalé medium) - znamená materiál nebo nástroj umožňující Zákazníkovi nebo Prodávajícímu uchovávat jemu osobně určené informace způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po vhodnou dobu pro účely, pro které jsou tyto informace využívány a který umožňuje uložené informace, které mají být obnoveny beze změny, zejména elektronickou poštou.
  12. Objednávkový formulář – elektronický objednávkový postup zpřístupněný Prodávajícím Kupujícímu.
  13. Elektronický formulář pro vrácení zboží – elektronický postup pro vrácení zboží poskytovaný Prodávajícím Kupujícímu; k dispozici na https://24nasnabytek.cz/returns-open.php.
  14. Elektronický reklamační formulář - elektronický reklamační řád poskytovaný prodávajícím kupujícímu; k dispozici na https://24nasnabytek.cz/rma-open.php.
  15. Objednávka - prohlášení vůle Zákazníka, směřující přímo k uzavření Kupní smlouvy, s uvedením zejména druhu a množství Zboží a způsobu dodání Zboží.
  16. Odeslání objednávky - potvrzení objednávky kliknutím na tlačítko "Objednat a zaplatit" Zákazníkem, považováno za odeslání závazného projevu vůle zákazníka k uzavření smlouvy o prodeji na dálku s Prodávajícím.
  17. Účet - soubor dat uložených v Internetovém obchodě a v IT systému Prodávajícího o daném Zákazníkovi a jím zadaných objednávkách a uzavřených smlouvách o prodeji na dálku, pomocí kterých může Zákazník zadávat objednávky a včas je zrušit nebo upravovat a uzavírat prodejní smlouvy na dálku.
  18. Hodnocení služby objednávky a hodnocení jednotlivého zboží - subjektivní výroky a hodnocení udělované Zákazníkem ve formě hvězdiček od 1 do 5 pro Internetový obchod po dokončení Objednávky.
  19. Občanský zákoník - zákon ze dne 3. února 2012 (89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů);
  20. Zákon o ochraně spotřebitele - zákon ze dne 31. prosince 1992 (634/1992 Sb. ve znění pozdějších předpisů);
  21. Pravidla - tato Pravidla upřesňující pravidla pro poskytování elektronických služeb v rámci internetového obchodu 24nášnábytek.cz v souladu s právními předpisy Evropské unie, zejména směrnicí 2011/83/EU, o právech spotřebitelů a směrnicí 2000/31/ES, o elektronickém obchodu. V případě rozporu obchodních podmínek nebo smlouvy s právním předpisem, nejedná-li se o záležitost, kterou lze ujednáním upravit odchylně, má přednost právní předpis;
  22. Zákon o elektronických komunikacích – zákon ze dne 22. února 2005 (127/2005 Sb. ve znění pozdějších předpisů);

§ 2. Všeobecné obchodní podmínky

  1. Tyto Pravidla definují pravidla pro používání Internetového obchodu dostupného na adrese: www.24nášnábytek.cz.
  2. Tyto Pravidla jsou uvedena v souladu se zákonem o poskytování elektronických služeb.
  3. Internetový obchod provozovaný na adrese: www.24nášnábytek.cz provozuje Łukasz Kurzawa podnikající pod názvem NaszeMeble ŁUKASZ KURZAWA se sídlem v Polsku, ul. Parkowa 8/3, 98-420 Sokolniki, DIČ: PL9970148736, IČ: 365318021.
  4. Tato pravidla definují zejména:
    1. pravidla pro registraci a používání účtu v rámci Internetového obchodu;
    2. podmínky pro zpřístupnění elektronické rezervace produktů v rámci Internetového obchodu;
    3. obchodní podmínky pro zadávání objednávek prostřednictvím internetového obchodu;
    4. pravidla pro uzavírání kupních smluv s využíváním služeb poskytovaných v rámci Internetového obchodu.
    5. přidávání názorů, komentářů a hodnocení - zákazník může ke své objednávce přidat názor nebo komentář,
    6. zasílání e-mailů, ve kterých Prodávající potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby, přijetí objednávky k vyřízení.
  5. Používání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že ICT systém používaný Zákazníkem splňuje následující minimální technické požadavky (webové prohlížeče v aktuální verzi, např.):
    1. Internet Explorer verze 6.0 nebo novější s povoleným Java appletem a zásuvným modulem Adobe Flash Player, nebo
    2. Google Chrome verze 6.0 nebo novější s povoleným Java appletem a zásuvným modulem Adobe Flash Player, nebo
    3. Mozilla Firefox 6.0 nebo novější s Java appletem a povoleným zásuvným modulem Adobe Flash Player, nebo
    4. Opera 6.0 nebo novější s Java appletem a povoleným zásuvným modulem Adobe Flash Player.
    5. jakýkoli program z prohlížení souborů ve formátu PDF.
  6. Pro používání internetového obchodu, by měl mít Zákazník přístup ke počítači nebo koncovému zařízení s přístupem k internetu.
  7. V souladu s platnými právními předpisy si Obchod vyhrazuje právo omezit poskytování služeb prostřednictvím internetového obchodu osobám starším 18 let. V tomto případě budou potenciální zákazníci o výše uvedené skutečnosti informováni.
  8. Zákazníci mohou kdykoli vstoupit do těchto Pravidel prostřednictvím odkazu na hlavní stránce Pravidel - webové stránky www.24nášnábytek.cz a stáhnout si je a vytisknout.
  9. Internetový obchod www.24nášnábytek.cz plně implementoval požadavky nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, a o zrušení směrnice 95/46 / ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - více informací v Zásadách ochrany osobních údajů - Pravidla Zpracování Osobních Údajů.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v Internetovém obchodě lze provést prostřednictvím Účtu nebo zvolit možnost nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen interní účet, na jehož základě si Zákazník může účet vytvořit. Interní účet je udržován, dokud nejsou data smazána ze systému nebo dokud není účet zablokován.
  2. Nákup se provádí vyplněním elektronického formuláře objednávky dostupného na webových stránkách internetového obchodu. Objednané zboží se vybírá vložením do košíku. V elektronickém objednávkovém formuláři je uvedeno mj. jaké zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Zákazník objednat na jím určené místo. Zákazník podnikne příslušné technické kroky na základě zobrazených zpráv.
  3. Po zadání všech potřebných údajů Zákazníkem se zobrazí souhrn zadané objednávky. Shrnutí objednávky bude obsahovat informace o: identifikačních údajích Prodávajícího, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednaného Zboží včetně nákladů na dodání a další případně zvolené platební metodě, zvoleném způsobu dodání, čase a nákladech na dodání.
  4. Je-li předmětem smlouvy dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo služby poskytované elektronicky či na dálku – Spotřebitel v dodatečném zaškrtávacím políčku požadovaném pro zadání objednávky a umístěném na elektronickém objednávkovém formuláři souhlasí: „Souhlasím k dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, nebo k zahájení poskytování služby před uplynutím 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva na odstoupení od smlouvy ". Prodávající potvrdí přijetí výše uvedeného souhlas e-mailem.
  5. Pro zadání Objednávky je nutné poskytnout osobní údaje označené v elektronickém objednávkovém formuláři jako povinné, přijmout obsah obchodních podmínek, odeslat objednávku stisknutím tlačítka „Objednat a zaplatit“.
    1. Odeslání elektronického objednávkového formuláře zákazníkem je závazným prohlášením vůle uzavřít smlouvu o prodeji na dálku v souladu s obsahem těchto Pravidel.
    2. Smlouva o prodeji na dálku je považována za uzavřenou okamžikem přijetí elektronického objednávkového formuláře Prodávajícím, což je potvrzeno zobrazením zprávy kupujícímu potvrzující přijetí objednávky a uvedením jejího čísla.
    3. Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku Zákazník obdrží e-mailem potvrzení objednávky obsahující: potvrzení objednávky a konečné potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a všeobecné podmínky Smlouvy o prodeji na dálku (Pravidla Internetového obchodu s Přílohy 1 a 2) údaje prodávajícího, odpovědnost prodávajícího za kvalitu služby, o službách poskytovaných prodávajícím po prodeji, jakož i o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Informace o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v příloze č. 1.
    4. Dokud Prodávající nezahájí realizaci objednávky:
      1. Zákazník může svou objednávku změnit pomocí technického řešení dostupného na webových stránkách Elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celou cestu zadání objednávky. Změna objednávky se provádí odesláním nové, která nahradí dříve zadanou. Případně je platba provedená Zákazníkem zúčtována oproti nové objednávce a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena.
      2. Zákazník může svou objednávku zrušit výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce elektronického objednávkového formuláře.
    5. Pokud zákazník zruší objednávku, prodávající vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Náhrada bude provedena stejným způsobem platby, jaký použil zákazník.
    6. Doba trvání Objednávky je od 1 do 30 pracovních dnů ode dne uzavření smlouvy.

§ 4. Ceny a způsoby platby

  1. Ceny zboží jsou uvedeny v českých korunách a zahrnují všechny složky, včetně DPH (s rozlišením výše sazby), cla a všech ostatních poplatků.
  2. Internetový obchod nabízí možnost plateb formou platby předem, na dobírku (s platbou na účet po doručení). Možnost platby s odloženým datem platby je možná v situacích individuálně dohodnutých s Prodávajícím.
  3. Platbu za zboží je možné provést způsobem zvoleným při zadávání objednávky na elektronickém objednávkovém formuláři.
  4. Aktuálně dostupné způsoby platby formou plateb předem v Internetovém obchodě jsou dostupné na https://24nasnabytek.cz/cze-payments.html.
  5. Obchod si vyhrazuje právo měnit ceny zboží, zavádět a stahovat zboží, provádět a rušit propagační akce. Tím však nejsou nijak omezena práva získaná zákazníkem.

§ 5. Dodání zboží

  1. Zákazník si na elektronickém objednávkovém formuláři vybere způsob doručení označením provedené volby.
  2. V případě, že si Zákazník zboží nevyzvedne, což bude mít za následek vrácení zboží prodávajícímu, může prodávající od kupní smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy se děje podáním prohlášení Zákazníkovi ve formě e-mailu.
  3. V situaci uvedené v bodě 2 je Prodávající povinen neprodleně vrátit Zákazníkovi přijatou platbu za Zákazníkem zakoupené Zboží.
  4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v online obchodě jsou dostupné na https://24nasnabytek.cz/cze-delivery.html.

§ 6. Odstoupení od smlouvy - elektronický formulář pro vrácení zboží

  1. Kupující, který je spotřebitelem, který uzavřel Smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji na dálku - smlouva se považuje za neplatnou.
  2. Právo odstoupit od smlouvy za podmínek uvedených v kapitolách 6 a 7 těchto Pravidel má také fyzická osoba provozující živnostník, která provede nákup neprofesionální povahy.
  3. Prodávající ověří právo podat prohlášení o odstoupení od smlouvy osobou uvedenou v bodě 2. Ověření se provádí kontrolou, zda uzavřená smlouva není pro tuto osobu odborného charakteru - což se provádí zejména analýzou dát uvedených v Administrativním registru ekonomických subjektů.
  4. Má-li se za to, že nákup Zboží uskutečněný živnostníkem v Internetovém obchodě byl profesionálního charakteru - Prodávající neprodleně, tj. nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy - informuje osobu podávající prohlášení o odstoupení od smlouvy. že vzhledem k odborné povaze uskutečněná koupě - nevzniká právo na odstoupení, a tudíž prohlášení o odstoupení od smlouvy - nemá právní účinky. Pokud bylo spolu s prohlášením o odstoupení od smlouvy vráceno i Zboží fyzicky, bude Zboží zasláno zpět na náklady osoby podávající prohlášení a na adresu uvedenou dříve v Objednávce. Odpověď prodávajícího bude poskytnuta stejným způsobem, jaký použil osoba podávající prohlášení.
  5. V případě odstoupení od smlouvy – Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
  6. Prohlášení Spotřebitele musí jasně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména spotřebitel může:
    1. použijte elektronický formulář pro vrácení dostupný na webových stránkách internetového obchodu: https://24nasnabytek.cz/returns-open.php.
    2. odstoupit od smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je přílohou 2 - zasláním na adresu sídla prodávajícího.
    3. Prodávající neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči skutečnost, že obdržel prohlášení o odstoupení od smlouvy podané způsobem uvedeným v bodech 1 a 2.
  7. Pro dodržení lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím.
  8. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
    1. u smlouvy, na jejímž základě prodávající věc vydává, přičemž je povinen převést její vlastnické právo - od převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou s výjimkou dopravce, a jde-li o smlouvu, která:
      1. zahrnuje mnoho položek, které jsou dodávány samostatně, v dávkách nebo po částech – od převzetí poslední položky, šarže nebo části;
      2. spočívá v pravidelném doručování věcí po stanovenou dobu - od převzetí první věci;
    2. u ostatních smluv - ode dne uzavření smlouvy.
  9. Formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy (příloha č. 2 těchto Pravidel) a informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy (příloha č. 1 těchto Pravidel) jsou poskytovány v elektronické podobě uvedené v bodě 3.5.3 těchto Pravidel.
  10. Právo na odstoupení od kupní smlouvy na dálku se nevztahuje na smlouvy uvedené v čl. 38 zákona ze dne 30.05.2014 (Sbírka zákonů z roku 2019, bod 134) o právech spotřebitele, vč.:
    1. ve kterém cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá podnikatel pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    2. jehož předmětem služby je neprefabrikovaný předmět vyrobený podle specifikace zákazníka nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    3. u kterého je předmětem služby věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření zásilky vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    4. jehož předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
    5. na dodání digitálního obsahu a elektronických licencí, které nejsou zaznamenány na hmotném nosiči, bylo-li plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatel informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy. smlouva;
    6. jejímž předmětem je věc, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti, a jejímž předmětem služby jsou věci, které jsou po dodání svou povahou neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;
    7. na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
    8. uzavřeno prostřednictvím veřejné dražby;
    9. na poskytování ubytovacích služeb, k jiným účelům než k bydlení, přepravu zboží, pronájem automobilů, stravování, služby související s trávením volného času, zábavu, sportovní nebo kulturní akce, je-li ve smlouvě uveden den nebo období poskytování služby;
    10. ve které jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, na kterém podnikatel nemá kontrolu;

§ 7. Důsledky odstoupení od smlouvy o prodeji zboží

  1. Prodávající do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy o prodeji zboží vrátí spotřebiteli všechny platby, které uhradil, včetně nákladů na dodání, odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání zboží, který prodávající nabízí. prodejce.
    1. Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel.
    2. Pokud spotřebitel pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy použije elektronický formulář pro vrácení, budou mu peněžní prostředky vráceny zvoleným způsobem a na bankovní účet uvedený spotřebitelem.
  2. Pokud Prodávající nenabídl, že si Zboží od Spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele do doby, než obdrží Zboží zpět nebo dokud Spotřebitel neprokáže jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
  3. Prodávající může Spotřebiteli navrhnout, že si věc vyzvedne sám. Pokud však prodávající takový návrh neučiní - spotřebitel by měl vrátit věc prodávajícímu (nebo osobě pověřené prodávajícím k vyzvednutí) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. smlouva. Pro dodržení lhůty stačí vrátit věci před jejím uplynutím. Zboží by mělo být vráceno na adresu 24nasnabytek.cz, ul. Rynek 3; 98-360 Lututów (Polsko).
  4. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží v důsledku jeho užití způsobem, který jde nad rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Zboží.
  5. Zákazník nese přímé náklady na vrácení Zboží, které jsou závislé na hmotnosti zásilky obsahující Zboží.

§ 8. Reklamace

  1. Prodávající je povinen dodat Zboží bez fyzických a právních vad a odpovídá Zákazníkovi za fyzické a právní vady zakoupeného Zboží ve smyslu občanského zákoníku v čl. 419 obchodního zákoníku (v rozsahu uvedeném v občanském zákoníku, zejména v čl. 429 - 560 a dalších).
  2. Má-li Zboží fyzické nebo právní vady, může Kupující uplatnit u Prodávajícího reklamaci v rámci záruky za vady:
    1. prostřednictvím elektronického formuláře stížnosti;
    2. písemně na adresu sídla prodávajícího nebo e-mailem na adresu info@24nasnabytek.cz.
    3. V oznámení by měla být uvedena vada, o které se kupující domnívá, že zboží má, nároky vůči Prodávajícímu a pokud je to možné, doložit vadu. Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud neodpověděl ve výše uvedeném ve lhůtě se má za to, že reklamaci přijal. Prodávající poskytne kupujícímu odpověď na reklamaci písemně nebo na trvanlivém nosiči.
    4. Kroky, které musí kupující učinit pro uplatnění reklamace, včetně způsobu doručení zboží prodávajícímu, jsou uvedeny v jednotlivých fázích elektronického reklamačního formuláře.
    5. Pokud Prodávající uzná reklamaci jako oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na dopravu související s reklamací Zboží, nese Prodávající.
    6. Prodávající prověří, zda reklamace podaná fyzickou osobou podnikající v OSVČ provádějící neprofesionální nákup má pro tuto osobu neprofesionální charakter. Ověření se provádí analýzou dát uvedených v Administrativním registru ekonomických subjektů.
  3. Pokud v důsledku stížnosti podané spotřebitelem není spor vyřešen, poskytne prodávající spotřebiteli na papíře nebo na jiném trvalém nosiči prohlášení o:
    1. úmysl podat návrh na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů nebo souhlas s účastí v takovém řízení, popř.
    2. odmítnutí účasti na mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

§ 9. Recenze

  1. Zákazník, který má Účet - může být ve stanovené lhůtě po dokončení Objednávky požádán e-mailem o přidání Hodnocení služby objednávky a posouzení jednotlivého zboží. Hodnocení objednávkové služby a hodnocení jednotlivého zboží je dobrovolné a bezplatné, a to tak, že kliknete na odkaz, který vás přenese na samostatnou stránku. V rámci jedné objednávky - Zákazník má možnost přidat výše uvedená Hodnocení pouze jednou.
  2. V rámci výše zmíněného Hodnocení, Zákazník může udělit hodnocení ve formě hvězdiček od 1 do 5 a přidat slovní prohlášení omezené na 65 535 slov. Výše Hodnocení jsou automaticky podepsána jménem a městem Zákazníka, které Zákazník uvede při registraci Účtu.
  3. Hodnocení jsou uložena a veřejně prezentována na webových stránkách internetového obchodu a také na webových stránkách https://zaufaneopinie.idosell.com a https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Prodávající neověřuje obsah a nekontroluje Recenze na objednávkách. Kupující je výhradně a nezávisle odpovědný za prohlášení učiněné v rámci hodnocení. Prodávající je oprávněn zablokovat Hodnocení zcela nebo zčásti v souladu s ustanoveními zákona a tohoto řádu.
  5. Je nepřijatelné zveřejňovat jakýkoli obsah obsahující nepravdivé, zavádějící, vulgární, agresivní, urážlivé nebo zjevně považované za neslučitelné s morálkou. Je také nepřijatelné zveřejňovat nezákonný obsah, který porušuje práva třetích stran nebo představuje akt nekalé soutěže.
  6. Zákazník se zavazuje nezveřejňovat obsah, který obsahuje odkazy na externí webové stránky, propagačního či reklamního charakteru nebo obsahující osobní údaje třetích osob. Je také zakázáno zveřejňovat nezákonný obsah, zejména takový, který představuje akt nekalé soutěže atd.
  7. Zákazník odpovídá za upravená a zveřejněná prohlášení, zejména odpovídá za porušení práv nebo zboží třetích osob
  8. Na výslovnou žádost Zákazníka může být obsah Hodnocení skryt před ostatními uživateli Obchodu, udělené hodnocení v podobě hvězdiček se však započítává do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Zákazník prohlašuje, že mu nepřísluší žádná práva, včetně práv autorských nebo souvisejících práv, k jím zveřejněným Hodnocením a prohlášením, kromě práva užívat Internetový obchod způsobem uvedeným v Pravidlech. Zákazník nemá právo na jakékoli nahrávání, reprodukci, sdílení, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud takové povolení nevyplývá z ustanovení zákona nebo Nařízení.
  2. Zákazník není oprávněn zasahovat do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování či jiných prvků Internetového obchodu.
  3. Zveřejněním recenzí v Internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 7. dubna 2000 o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon) - uděluje prodávajícímu nevýhradní a bezplatnou a časově a územně neomezenou licenci k užití těchto děl prodávajícím , spolu s právem na udělení podlicence, která zahrnuje veřejné sdílení díla tak, aby k němu měl každý přístup na jím zvoleném místě a v čase (Internet). Licence se uděluje pro všechny oblasti využití známé v době udělení, zejména pro následující oblasti použití:
  4. pokud jde o záznam a rozmnožování díla jakoukoli technikou - zejména tiskem, reprografickým, magnetickým, digitálním záznamem, t. včetně internetu a souvisejících on-line služeb, jakož i množení, nahrávání, používání na internetu, reklamy, reprodukce elektronického záznamu v paměti počítače a v interních a externích sítích,
  5. použití celého díla nebo jeho fragmentů nebo jakýchkoli prvků s možností úprav vyplývajících z podstaty daného online média - ve všech publikacích, zejména online, digitálních, v newsletterech a informacích, samostatně nebo v kombinaci s jinými díly nebo fragmenty děl; použití zcela nebo zčásti k propagaci a reklamě, zejména ve formě audiovizuální, zvukové a mediální reklamy.
  6. v rámci obchodování s originálem nebo kopiemi, na kterých bylo dílo zaznamenáno - marketing, půjčování k použití, pronájem originálu nebo kopií,
  7. pokud jde o šíření díla jiným než výše uvedeným způsobem - veřejné předvádění, vystavování, vystavování, rozmnožování, vysílání a převysílání, jakož i zpřístupňování díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý na místě přístup a jimi zvolený čas,
  8. použití děl pro propagační a marketingové účely;
  9. Odstranění Účtu Zákazníkem nebo Posouzení v souladu s kapitolou 9 bod 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto podmínky použití jsou platné od 26.05.2022.
  2. V případě změny nebo zrušení některého z ustanovení těchto Pravidel rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají zbývající ustanovení v platnosti a zavazují Prodávajícího a Zákazníka.
  3. Rozhodným právem pro jakékoli spory související s Nařízeními je české právo. Tyto spory bude řešit místně příslušný obecný soud. Zákazník, který je Spotřebitelem, může při vyřizování reklamací a zjednávání nápravy využít i mimosoudních prostředků. Veškeré informace o mimosoudních způsobech vyřizování stížností a nápravy lze získat na webových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: www.uokik.gov.pl. Zároveň si Vás dovolujeme upozornit, že uvedená jednání jsou dobrovolná a obě strany s nimi musí souhlasit.
  4. V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 bychom vás rádi informovali, že na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr existuje online platforma pro řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je webová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele usilující o mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

§ 12. Příloha 1 - Informace o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy

  1. Právo odstoupit od smlouvy za níže uvedených podmínek má i fyzická osoba, která provádí neprofesionální nákup vyplývající zejména z předmětu své podnikatelské činnosti zpřístupněného na základě ustanovení o centrálního registru a informací o ekonomické činnosti. Právo odstoupit od smlouvy za níže uvedených podmínek má - Spotřebitel. Máte právo odstoupit od této smlouvy do 60 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 60 dnech:
    1. v případě kupní smlouvy ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí strana jiná než dopravce nabude fyzické držení zboží;
    2. v případě smlouvy vyžadující převod vlastnického práva k mnoha položkám, které jsou dodávány odděleně ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana jiná než dopravce nabude fyzické držení poslední položky;
    3. v případě smlouvy vyžadující převod vlastnického práva k položkám dodávaným v dávkách nebo po částech ode dne, kdy vy nebo vámi určená třetí strana jiná než dopravce získáte fyzickou držbu poslední šarže nebo části ;
    4. v případě smluv o pravidelném doručování zboží po určitou dobu ode dne, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba jiná než dopravce nabudete do fyzického držení první věc; u smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není dodáván na hmotném nosiči - ode dne uzavření smlouvy.
  2. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte informovat, tj.: NaszeMeble Łukasz Kurzawa, Parkowa 8 lok. 3, 98-420 Sokolniki, tel. +48 510 73 83 83, info@24nasnabytek.cz o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou, faxem nebo e-mailem).
  3. Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné.
  4. Můžete také vyplnit elektronický formulář pro vrácení, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu: https://24nasnabytek.cz/returns-open.php. Pokud této možnosti využijete, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí informace o odstoupení od smlouvy na trvanlivém nosiči.
  5. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí zaslat informaci o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
  6. V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jsme od Vás přijali, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vyplývajících z Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). ), a to neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vrátíme pomocí stejných platebních metod, které jste použili při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili jinak.
  7. V případě smluv zavazujících se k převodu vlastnictví zboží, u kterých jsme nenabídli vyzvednutí zboží v případě odstoupení od smlouvy, jsme povinni zadržet vrácení peněz do obdržení zboží nebo do prokázání jeho vrácení. nám poskytne, podle toho, co nastane dříve.
  8. Vrácenou položku zašlete prosím na následující adresu: NaszeMeble Łukasz Kurzawa, Parkowa 8 lok. 3, 98-420 Sokolniki neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o svém odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím lhůty 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží.
  9. Vzhledem k váze a rozměrům Zboží může v případě odstoupení od smlouvy - vrácení Zboží znamenat vyšší náklady než běžné poštovní doručení. Pokud chcete využít služeb kurýrních společností, může být nutné zaslat balík na paletě, což je dražší než běžná poštovní zásilka.

§ 13. Příloha 2 – Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

pixelpixel